anjagoesfareast.reismee.nl

Balinees koken

Reacties

Reacties

Saskia

Wat heerlijk An dat je het zo naar je zin hebt op Bali !
Je bent lekker bezig , zie je genieten !
Zag dat je de Apen ook hebt ontmoet, hahahah, ze hadden binnen no time mijn zonnebril te pakken en zaten hoog in de boom dit vreemde voorwerp te bekijken om het daarna een slinger te geven... weg mooie bril ! Leuke foto's hoor , elke keer een feestje om te zien X

Helga

Nou, ik laat me graag een keer uitnodigen voor een Balinees etentje! Ziet er werkelijk prachtig en heerlijk uit. Hoewel het ochtend is hier, zou ik zo wat van die mooie lekkernijen kunnen eten! X

Helga

en het lijkt wel of Karlijn naast je staat op die foto ;)

nicole

jammie jammie. Leuk An! Bij terugkomst gaan we met de ingrediëntenlijst naar de Haagse markt. Ga ik vast door jou leren welke groenten/kruiden er hier nu allemaal te koop zijn en vooral wat je ermee kunt doen.
Keep on learning. xxx

Margaret

Hi schat, ook ik hou me aanbevolen voor een Balinees etentje ???? Maar leuk om te lezen dat je plezier hebt op t mooie Bali. Geniet er nog maar lekker van! ????

Margaret

Vraagtekens waren smileys haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active