anjagoesfareast.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Lieve 'reisgenoten',

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn Far East Reis. Vanaf mijn vertrek op 20 januari a.s. kun je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

En laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Cool

Liefs

Anja

Reacties

Reacties

Saskia

Wat ben je toch weer heerlijk ""Organized ""
Ik reis met je mee hoor An, in gedachten zie ik je al lopen in je korte broek en je slippers, alle ballast overboord. Kom maar op met het avontuur !

Angelique

Een goede reis en een fantastisch verblijf!

Nicole

Toi, toi, toi. Vrij vertaalt volgens de "de Sain-traditie": Veel plezier, let goed op jezelf en kom gezond weer terug. liefssss

Henk uut Haovelte

Beste Anja,
wij reizen met je mee en hou ons op de hoogte.
Een hele goede reis, geniet volop en doe voorzichtig.
En in afwachting van mooie foto's en verhalen,

Liefs Roelie en Henk

Helga

Cool, ben zo benieuwd naar alle avonturen en stiekem ben ik stik jaloers. Maar ik gun het je ook van harte!
Liefs en ik volg je!

Anneke

Goede vlucht en een waanzinnige reis toegewenst! Wanneer je alleen reist, reis je eigenlijk nooit alleen.
XX Anneke

Celly

Goede reis en veel plezier, vergeet niet dat veel mosquitos en muggen in warmeland dus let goed op ! Success Anja

Annebet

Ziet er nu al goed uit An! Op naar het avontuur. Gaaf dat je dit gaat doen! XXX

Karlijn

Have fun mama!! Ik reis met je mee!!

Henk

Nogmaals een hele goede reis, genietse !!

Anita

Veel plezier, ga je volgen!

Michel en Wessel

Geniet ervan, wij genieten van afstand mee.

Anita

Geweldig avontuur, op je lijf geschreven. Genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active