anjagoesfareast.reismee.nl

Manilla

Reacties

Reacties

Paula

Hi lieverd,
Wat is het tijdsverschil tussen Amsterdam en waar jij zit? Zou niet graag willen dat je midden in je slaap wakker wordt gemaakt van piep-melding van mij.... Doe je voorzichtig? Oh ja, ga je naar de reünie in Helsingør? En kan ik deze blog doorgeven aan Geri van Winsen,of liever niet ?

Paula

Mocht je mee willen naar Helsingor, ik wil liever niet vliegen. Ik haal je op en dan gaan we er lekker met de auto naar toe. Ik pik je op en beloof je...ik ga er geen verkering opdoen...

Paula

Reünie is zaterdag 4 juni, als je mee wilt gaan we met de auto. En kan ik nu nog een leuk huisje huren, hotels zijn peperduur!! Ik ga geen 180 euro betalen voor 2 nachten. Betaal ik liever voor n huisje met 2 slaapkamers! Hou van je !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active