anjagoesfareast.reismee.nl

Salamat Palawan

Mijn (voorlopig!) laatste dag op Palawan en rustig aan gedaan. Even nog met een tricycle naar een lokale markt en een kunstatelier geweest. Na wat afdingen heb ik een paar mooie souvenirs gescoord, maar ook even lekker vanaf een terrasje het Palawanse leven aanschouwd. Ik vroeg mezelf af wat het met me deed en kon het niet benoemen op dat moment. Maar al schrijvende bedenk ik me nu: Een gevoel van vrijheid, ja dat was het!

Momenteel is er een groot Valentine schoolbal hier in het hotel. Prachtig om te zien! Alle meisjes hebben een galajurk aan en de jongens lopen in pak met een roos in hun hand. Ben benieuwd wat de avond gaat brengen met 500 jongeren in een zaal niet ver van mijn kamer. Heb geen galajurk meegenomen, anders was ik 'als teacher" gewoon even aangeschoven ;-)

Straks nog even met Rafael een drankje ergens drinken en dan morgen weer een nachtje in Manilla. Zal denk ik deze stad nu iets anders ervaren dan de eerste keer. Het zien van zoveel armoede zal overigens nooit wennen……

Maraming salamat and paalam Palawan!

Smile

Reacties

Reacties

Michel

Lieve Anja, we genieten van je verhalen en je foto's. Vooral het zwemvest is geweldig. Jou staat ook alles. Kus Wessel en Michel

nicole

Ah ik denk dat je al wat relaxter aan t worden bent, ik lees wat meer humor ....
Hoe was de nacht met al dat die kids in de buurt?
Uh Anja, heb ik iets over het hoofd gezien of heb je Rafael nog niet op de foto gezet?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active